zondag 30 oktober 2016

Crea: Swapperdapper!!!!!


Cadeautjes, wie houdt er niet van! Ik schreef me vorig jaar ergens of zelfs 2 jaar geleden in een swapgroep op facebook. Ik ga de historiek kort houden, maar wanneer het beheer (of tijdelijk niet beheer beheer, zich boven de rest mag stellen qua adverteren), krijg ik problemen met onrecht, en zo werd ik uit de groep gezet. Pfuh, their loss!

Ons Marieke, een pracht van een creamadam, startte zelf een swapgroep op, met als doel 100% handgemaakt. Ik maakte me er al uit interesse lid van, en laatst zocht ze een emergencyswap, omdat iemand niets ontvangen had.



Ik weet niet meer wat erin zat, sorry, maar toch, de kriebels bleven een beetje. En zo kwam er een nieuwe swap. ME TO YOU! Je moet weten, bij andere pakketjes wist je nooit wie de afzender was, en deze keer wel. Een madam die irl een vriendin zou kunnen zijn, kreeg mij toegewezen. Carolien is een catperson, creatief en koos een pakketje dat 100% op mijn lijf geschreven stond! Je weet nooit wat je krijgt bij een swap, en ik ben zo iemand 'als iemand aan mij vraagt om specifiek iets in een cadeautje te doen, luister ik daar specifiek zelden naar...

Al een week lag dit pakketje op me te wachten, enkele dagen in het postkantoor en onze huisgeest verplaatste het pakketje precies zodat het steeds in m'n zicht kwam. Ik legde het dan ook in de gang met een jas over, als stille hint naar de huisgeest 'als je wilt dat ik het zie, ruim dan eerst de jas op', ik denk dat ze met vakantie was... Intussen werden de doos en ik vriendjes!



Gisteren mocht ik meedoen in een Halloweentocht van GIGOS, een jeugdwelzijnswerking die zich inzet voor de jeugd in Genk, en zo slopen de uurtjes voorbij. Ik kreeg een prachtige rol die op m'n lijf geschreven stond, aka de zottin. Een hese zottin, die mensen extra bang maakte door mijn hese stem, en het feit dat mijn gestoorde zus in de bosjes rondliep. Grapje, ze zat thuis nog in de kelder...

Toen ik deze morgen wakkerwerd, zonder stem, nog steeds, zag ik op mijn tijdslijnoverzicht dat, jawel, de pakjes opengemaakt mochten worden! JOEPIE! Eindelijk!

Ik scheurde deskundig het pakketje open, en zag allemaal kleine pakjes, en briefjes! Whiiiiiiiii! Wat leuks voor Robbe, wat leuks voor Elien en leuks voor mij!


U ziet:
Voor mezelf:
Een bloemenbroche
Een pennenzak
Een armband en ketting (totaal mijn kleuren)
Poezelige poezenmagneetjes
Voor Robbe:
Een 'ik wist niet dat ze dit uit klei konden maken, piratensleutelhanger
Een minecraftstempel
Voor Elien;
Een paardjesstempel
Een prachtige ketting voor onze prulleprinses

Overigens een mooie kaart, en een plooikattenbelletje <3

Ik maakte dan weer:



3 kerstkaartjes om te versturen
Enkele bathmelts (gelukkig heeft ze binnekort een bad in haar nieuw huis)
Een gepimpte doos met snoepjes voor hun 3 poezels
Een kattenflock om op te strijken
Een poezigkaartje voor haar
2 glittertassen (voor hem en haar)
2 buffs (voor hem en haar)
3 theelichtjeshouders
En stak er enkele heerlijke thee's in.

Liefste Marieke, dank je voor deze leuke groep, en Caroline, dank je voor de prachtige cadeau's! Vanavond gaan we uiteten met papa, en draag ik jouw ketting en armband! De stempels worden zeker gebruikt voor de sint cadeautjes te personaliseren, en de pennenzak gaat mee naar school!

Wie wilt, en creavingers heeft mag zich altijd lidmaken van SwapperDapper!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten